• Welke diensten verrichten wij?
  • Over ons
  • Contact

Parallelweg 20C
8152 BE Lemelerveld


Veelgestelde vragen

Lijst van diensten

  • Wat zijn de openingstijden?
    De openingstijden van Work zijn van maandag tot en met zaterdag, van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds. Op deze tijden doet de receptie haar uiterste best om u en uw gasten te ontvangen en om vragen te beantwoorden.
    Item koppelen Lijstitem 1
  • Kan ik gasten meenemen naar Work?
    Ja, natuurlijk! We ontvangen hier graag gasten voor een uur, een dag of nog langer.  Elk lidmaatschap heeft zijn eigen privileges: bekijk de details van uw lidmaatschap om uw privileges te ontdekken. 
    Item koppelen Lijstitem 2
  • Hoe werkt de facturering?
    Alle lidmaatschappen worden maandelijks op de eerste dag van de maand gefactureerd. U kunt uw lidmaatschap op elke dag van de maand beginnen, dan passen wij de kosten daar op aan. Alle extra kosten (keuken, gasten, enz.) worden toegevoegd aan de factuur voor de maand erna. Voor vragen over de facturering neemt u contact op met mijnmail@mailservice.com
    Item koppelen Lijstitem 3
  • Zijn uw kantoren veilig?
    Veiligheid staat centraal bij Work en we streven ernaar dat iedereen zich hier 100% veilig voelt. We beschikken in het gebouw over een 24-uurs camerabewakingssysteem en over beveiligingspersoneel. Tegelijkertijd vragen we u om uw persoonlijke eigendommen (portemonnees, laptops, enz.) in de gaten te houden, want we zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen voorwerpen. 
    Item koppelen Lijstitem 4

Meer inzicht in jouw financiële administratie?

Neem contact met ons op
Download algemene voorwaarden
CONTACT
0572 - 362044 
info@nijveldadministratie.nl


ADRES
Parallelweg 20C
8152 BE Lemelerveld
Share by: